با سلام وبلاگ «دیگه چه خبر » معرف حضورشماست . سعی شده که آخرین اخبار و رویدادها ثبت و تقدیم حضور شما عزیزان گردد. امیدوارم مفید واقع گردد.

۲ هزار کتاب کودک در غرفه انتشارات قدیانی

۲ هزار کتاب کودک در غرفه انتشارات قدیانی


مؤسسه انتشارات قدیانی در نظر دارد تا در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با بیش از دو هزار عنوان کتاب برای گروه سنی کودک و نوجوان حضور داشته باشد.

به گزارش فرهنگ امروز به نقل از تسنیم؛ مؤسسه انتشارات قدیانی در بیست وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ۲۲۵ عنوان کتاب چاپ‌اولی ودو هزار عنوان کتاب بازچاپی حضور خواهد داشت.

انتشارات قدیانی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در محل مصلای بزرگ تهران، محل برپایی غرفه‌های کودک و نوجوان، از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ اردیبهشت ماه، با افتخار میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان خواهد بود.

«۱۰ قصه از امام رضا(ع)»، «۱۶۶ قصه تصویری»، «من داداش بزرگترم»، «نقاشی‌های عجیب‌ و غریب از جانوران»، «امیلی»، مجموعه ماشین‌بازی و … از جمله عناوین این انتشارات در دوره جاری نمایشگاه کتاب است.

بهترین مسیر برای رسیدن به غرفه مؤسسه انتشارات قدیانی، مسیر متروی مصلااست. مؤسسه انتشارات قدیانی از تمامی علاقه‌مندان و خانواده‌ها دعوت می‌کند تا با حضور خود در این غرفه، در کنار دسترسی به بهترین راه برای پرورش و آموزش کودکان و نوجوانان، این نسل را به مطالعه تشویق کرده و آنان را به کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند کنند.


[ يکشنبه هفدهم 3 1394 ] [ 7:52 ] [ paiesan ] [ نظرات (0) ]
X